Tulevaisuuden suunnittelukäytännöt pyöräliikenteessä

perjantai, 30. huhtikuuta 2010

Helsingin kaupunkisuunnitteluvirasto toivottaa tervetulleeksi valtakunnallisen pyöräilyviikon seminaariin ”Tulevaisuuden suunnittelukäytännöt pyöräliikenteessä”.

Seminaarissa käsitellään pyöräliikenteen kehitystarpeita sekä tulevaisuuden suuntaviivoja liikenne- ja katusuunnittelun näkökulmasta. Tilaisuus on suunnattu liikenne- ja kaupunkisuunnittelun asiantuntijoille, konsulteille, tutkijoille ja sidosryhmille.

Seminaari järjestetään 12.5. kaupunkisuunnitteluviraston info- ja esittelytiloissa Laiturilla.

Ohjelma:
Avaus

14.10 Pyöräliikenteen teesejä
Projektipäällikkö Kalle Vaismaa, Pyöräily ja kävely osaksi kaupunkien liikennejärjes-telmää (TTY)

14.30 Stockholm – examples and experiences
Liikennesuunnittelija Kristina Glitterstam, Tyréns

15.00 Pyöräliikenteen suuntaviivat Helsingissä
Liikennesuunnittelija Marek Salermo, Helsingin kaupunkisuunnitteluvirasto

15.30 Päätöskeskustelu

16.00 Seminaari päättyy

Paikka:
Info- ja esittelytila Laituri, Narinkka-tori, Helsinki

Aika:
Keskiviikkona 12.5.2010 klo 14-16

Ilmoittautuminen:
11.5. mennessä Susanna Manninen, ksv.liikenne@hel.fi, puh. 09 310 37082.

Muuta:
Tilaisuus on maksuton

Martti Tulenheimo

Kaupunginparantaja. Kaupunkifillarin perustaja. Tuottaja ja Helsingin polkupyöräilijät (HePo) ry:n järjestökoordinaattori. Helsingin kaupungin rakennuslautakunnan jäsen. Pyöräliiton varapuheenjohtaja.