Jyväskylä

Miten voi tukea Kaupunkifillaria ja pyöräilyn edistämistä?

perjantai, 20. tammikuuta 2012

Muutamat ovat kyselleet, miten voisivat tukea Kaupunkifillarin arvokasta toimintaa – ja ylipäätään pyöräilyn edistämistä Keski-Suomessa.

Paras tapa ahkeran keskusteluun osallistumisen, tiedon levittämisen ja oman fillaroinnin lisäksi on liittyä Jyväskylän Pyöräilyseuran jäseneksi. Ainakin toistaiseksi kaikki Kaupunkifillarin aktiivit ovat myös JYPS:in jäseniä, ja samaa pyöräilynedistämistyötähän JYPS:kin suuresti tekee! JYPS:issä on tällä hetkellä noin 200 jäsentä, ja tavoite on kasvattaa määrä 300:een tänä vuonna. Mitä enemmän yhdistyksessä on jäseniä, niin sitä paremmat mahdollisuudet sillä on vaikuttaa – sekä taloudellisesti että vaikutusvallan kannalta.

JYPS:in jäsenyys maksaa aikuiselle vuodessa vain 20 euroa, ja sillä saa itselleenkin melkoisen kasan etuja. Halutessaan voi myös maksaa vapaaehtoisen tukimaksun yhdistyksen pyöräilynedistämistoiminnalle! Liity seuraan täällä.