Unelmieni työpaikka!

perjantai, 20. helmikuuta 2009

Helsingin ainoa pyöräilyvirkamies Antero Naskila on jäämässä eläkkeelle ja Kaupunkisuunnitteluvirasto etsii hänelle seuraajaa. Toimenkuvana olisi palkkaa vastaan edistää pyöräilyn ja muun kevyen liikenteen asemaa Helsingissä. Tämä olisi oikeasti unelmien työ ainakin allekirjoittaneelle. Valitettavasti vaikka DI olenkin, niin kohdallani vaatimus alalle soveltuvasta diplomi-insinöörin tai insinöörin tutkinnosta ei ehkä täyty 🙁

Liikennesuunnittelija (diplomi-insinööri tai insinööri)

Vakinainen työsuhde
Hakuaika päättyy 05.03.2009 kello 16:00
Kaupunkisuunnitteluvirasto, Liikennesuunnitteluosasto

Tehtävänä on kehittää pyöräilyn ja kävelyn olosuhteita ja markkinointia yhteistyössä eri osapuolien kanssa, toimia näiden kulkumuotojen asiantuntijana sekä huolehtia tehtävän edellyttämästä tietopohjasta. Taustalla on mm. Helsingin pyöräilyn kaksinkertaistamisohjelma.

Tehtävä on vakinainen ja siihen sisältyy neljän kuukauden koeaika. Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi mahdollisesti tuleva ammattialalisä määräytyy teknisten sopimuksen mukaan. Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan.

Kelpoisuusehto: Kelpoisuusehtona on alalle soveltuva diplomi-insinöörin tai insinöörin tutkinto. Tehtäviin voidaan palkata myös opintojen loppuvaiheessa oleva henkilö. Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin kielen tyydyttävä suullinen taito.

Luemme eduksi: Sujuva englannin kielen taito luetaan eduksi.

Palvelussuhteeseen liittyviä tietoja:
Tehtäväkohtainen palkka: 2700-3300 euroa/kk
Sopimusala: TS Kunnallinen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimus
Työaika: 36 h 15 min / viikko

Anterolle voisi kyllä antaa jonkun läksiäsislahjan Helsingin pyöräilijäskeneltä, sillä kyllä hän on meidän hyväksi työskennellyt.

-Jogi

Antti Poikola

Aktiivinen pyöräilyn edistäjä. Entinen Jyväskyläläinen ja nykyisin taas Helsinkiläinen paluumuuttaja.

2 thoughts on “Unelmieni työpaikka!