Kysely pyöräilyn edistämisestä Helsingissä

maanantai, 25. huhtikuuta 2011

IMG_5869

Sähköpostilistoilta poimittuna kysely liittyen pyöräilyn edistämiseen Helsingissä. Jos (uskoakseni kyllä) maantieteenopiskelijat julkaisevat kyselyn tuloksia, niin minä julkaisen ne täällä blogissa aikanaan.

Hei!

Ohessa on linkki kyselyyn pyöräilyaktivismista Helsingissä. Se toteutetaan osana Helsingin yliopiston Kaupunkitutkimuksen johdantokurssia. Vaikka kyse on harjoitustyöstä, niin aihe on allekirjoittaneille tärkeä ja kiinnostava ja uskomme että tulokset kiinnostavat myös sinua! Toivomme siis että käytät hetkisen lomakkeeseen vastaamisen – pyöräilyn edistäminen Helsingissä ansaitsee kaiken huomion! 🙂

Kysely: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/27605/lomake.html

Vastaamisaikaa on yksi viikko eli 1.5. saakka.

Kyselyn voi jakaa myös sopiviksi kokemillenne sähköpostilistoille ja keskustelufoorumeille.

Mikäli mitään kysyttävää ilmenee, meiltä voi kysellä sähköpostitse tai puhelimitse.

Fillariterveisin,

Maantieteen opiskelijat
Jaakko Lehtonen (jaakko.s.lehtonen[ta]helsinki.fi 0400606313)
Ville Laitinen (ville.m.laitinen[at]helsinki.fi)

Antti Poikola

Aktiivinen pyöräilyn edistäjä. Entinen Jyväskyläläinen ja nykyisin taas Helsinkiläinen paluumuuttaja.