Syksyn fillariviikko

tiistai, 14. syyskuuta 2010

Hei olettehan huomanneet että ens viikosta on tulossa varsinainen ”Syksyn fillariviikko”. Mahtavaa!

• ma 20.9. Velo-City 2010 kansallinen jälkiseminaari http://www.poljin.fi/
  • ke 22.9. Autoton päivä:  HSL Narinkka-torilla 11-18 + Yliopistolla häppeningiä + Kriitiinen pyöräretki klo 17:00
  • pe 24.9. Helsinki Cycle Chic -tapahtuma.
  • Maailmankuulun fillariblogin luoja Mikael Colville-Andersen tulee viimein Helsinkiin ja Megapolikseen. Andersen aikoo nyt ikuistaa myös helsinkiläiset fillaroijat valokuvaaja Okko Oinosen avustuksella. Tule siis pyöräsi kanssa kuvattavaksi Vanhan edustalle perjantaina klo 17.30 alkaen.

• la 25.9. klo 12-13:30 Fillari-idea! -työpaja

Pyöristä elanto – keksi fillariaiheinen liikeidea!Fillarilähetit, pyöräkorjaamot, pyöränarikka, fillarikanava, Pelago Bicycles ja Rengasmies.

Suomessakin joukko palveluja ja yrityksiä tienaa jo leipänsä pyöräilystä. Markkinarakoa siis löytyy – Megapolis-seminaarin aamupäivän työpajassa kehitetään lisää fillariaiheisia liikeideoita Mikael Colville-Andersenin inspiroimana. Parhaille ideoille pieni palkinto ja tukea ideoiden toteuttamiseksi.

Työpajaan mahtuu 30 ensimmäistä tulijaa, myöhemmin saapuville tarjolla kevytversio. Jos haluat koko paketin, saavuthan ajoissa sillä aloitamme tasan kello 12! Osallistuminen on maksutonta.

• la 25.9. Megapolis2025 Kaupunkien Rytmit

.

Antti Poikola

Aktiivinen pyöräilyn edistäjä. Entinen Jyväskyläläinen ja nykyisin taas Helsinkiläinen paluumuuttaja.