Ennakkotieto – Tasokas pyöräilyseminaari Helsingissä 16.9.

maanantai, 27. kesäkuuta 2011

Pyöräilykuntien verkoston sähköpostilistalta poimittua (listalle voi liittyä täältä): Tiedoksenne ennakkomainos kansainvälisen tason tapahtumasta, jota järjestävät yhteistyössä TTY / Liikenteen tutkimuskeskus Verne, Pyöräilykuntien verkosto, Helsingin kaupunki, LVM ja Liikennevirasto. Tarkempi ohjelma julkaistaan kesän aikana, mutta varatkaa päivämäärä kalenteriin ja ilmoittautua voi jo nyt.

Matti Hirvonen

JALKA RATTAALLA – Pyöräilyn ja kävelyn Eurooppa-seminaari

Aika: pe 16.9.2011 klo 12:00–16:00
Paikka: Helsingin kaupungintalon juhlasali

ohjelmassa mm.

– Vetovoimainen kaupunkitila, senior consultant Lars Gemzøe, Gehl Architects

– Keksitään pyörä uudelleen, president Manfred Neun, European Cyclists’ Federation – ECF

– Gent – hyvin suunniteltu, hyvin kommunikoitu, urban planner Wim Schuddinck, City of Gent

– Helsinki – tulevaisuus on pyöräilyn ja kävelyn, Helsingin pyöräilyprojekti

Seminaarissa julkaistaan Pyöräilyn ja kävelyn menestystekijät Euroopassa -kirja, johon on koottu Liikenteen tutkimuskeskus Vernen PYKÄLÄ-projektin tulokset. Puheenjohtajana toimii liikenne- ja kuljetustekniikan professori Jorma Mäntynen Tampereen teknillisen yliopiston Liikenteen tutkimuskeskus Vernestä.

Seminaari on maksuton. Ilmoittautumiset ma 12.9. mennessä
osoitteeseen ksv.liikenne@hel.fi.

Antti Poikola

Aktiivinen pyöräilyn edistäjä. Entinen Jyväskyläläinen ja nykyisin taas Helsinkiläinen paluumuuttaja.