Kaupunkifillari etsii uusia kirjoittajia

perjantai, 10. elokuuta 2012

Maan merkittävin pyöräilypoliitinen media, Kaupunkifillari, etsii joukkoonsa uusia tekijöitä. Emme lupaa rahaa, mutta kyllä ystäviä ja vaikutusvaltaa.

Kaupunkifillari käsittelee kaikkea mikä liittyy pyöräilyyn, sen olosuhteisiin ja edistämiseen. Kirjoittaa voi ongelmapaikoista, uusista pyöräjutuista, poliittisista prosesseista, pyöräilyn yleisestä siistiydestä tai vähän mistä haluaa. Jos haluat kirjoittaa muttet tiedä aihetta, niitäkin voidaan keksiä.

Kaupunkifillari on ryhmäblogi, eikä sillä ole yhtenäistä tyyliä. Tekstiesi ei tarvitse millään tapaa muistuttaa kenenkään aiemman kirjoittajan tuotoksia, vaan voit luoda oman tyylisi. Fokusalueena on Helsingin seutu. Muustakin maailmasta saa toki kirjoittaa, mutta lukijoiden enemmistö lienee pääkaupunkiseudulta.

Blogi on Helsingin Vihreiden alulla panema, ja ensisijainen poliittiinen startegia on edelleenkin vaikuttaa politiikkaan erityisesti Vihreiden kautta. Siksi positiivinen suhtautuminen Vihreiden tavoitteisiin ja puolueen olemassaoloon ylipäänsä on tarpeen.

yhteydenotot allekirjoittaneeseen, otso . kivekas (at) iki . fi

Fact sheet:

Kaupunkifillari on suomen johtava pyöräilypoliittinen media, joka on ilmestynyt säännöllisesti vuodesta  2008 alkaen. Se on merkittävä osa viime vuosien pyöräilyrenesanssia Helsingissä.  Blogilla on pari kolme tuhatta säännöllistä lukijaa ja lukukertoja tulee 5 000 – 10 000 kuussa.

Kaupunkifillari-konserni on laajentunut Jyväskylän lisäksi nyt Tampereellekin. Kannattaa seurata, jos kyseiset kaupungit kiinnostavat.

2 thoughts on “Kaupunkifillari etsii uusia kirjoittajia

1. Pyöräilyn edistäminen on hyvä asia. Pienellä panostuksella voidaan saada aikaan suuria hyötyjä, ja maailma pelastuu.