Eka pyöräilyilta tulee!

maanantai, 9. toukokuuta 2011

Helmikuussa esitin pyöräilyillan idean tässä blogissa (linkki), ja nyt lumimassojen sulattua ja auran kadottua on oiva hetki ensimmäiselle illalle.

Paikka on saatu varatuksi ja eka pyöräilyilta pidetään perjantaina 27.05. kello 17. Paikka on Kupoli-niminen tila Uudessa Ylioppilastalossa Mannerheimintie 5 B, 7. krs. Sinne pääsee hiukan mutkikasta reittiä hissillä 4. kerrokseen ja sieltä rapun kautta 7. kerrokseen (tai pelkästään rapun kautta urheilullisille). Sisäänkäynti on tässä.

Kuten olen saanut kuulla, pidettiin kesällä 2009 samankaltaisia pyöräilyiltoja Fillari Helsinki -kampanjan osana. Olen ottanut yhteyttä sen järjestäjiin saadakseni hieman taustatietoa sen kulusta. Mikäli joku sattuu olleen silloin mukana, olisin kiitollinen kokemuksista, niitä voitaisiin hyvin hyödyntää jollakin tavalla.

Meillä on myös maililista (pyoraily-ilta -at- helsinki.fi). Sille liitytään lähettämällä maili osoitteeseen majordomo -at helsinki.fi jossa lukee subscribe pyoraily-ilta (aihekentän voi jättää tyhjäksi). Sitten saa mailin jonka linkkiä napsauttaa saadakseen ilmoittautumisvahvistuksen. Jos ilmenee ongelmia, voin lisätä sinut käsin.

Illan alussa Marek Salermo, Helsingin kaupungin pyöräilyvastaava, tulee alustamaan kaupungin pyöräilyoloista. Sen jälkeen ajattelin esittää mahdollisia kehityskohteita / hankkeita sekä kerätä ideoita muilta paikallaolijoilta.

Kommentit, ideat, huomautukset ym. ym. tervetulleita joko tämän kirjoituksen alle tai suoraan minulle (niklas.woltjen -at- helsinki.fi)

2 thoughts on “Eka pyöräilyilta tulee!