Syystapaaminen!

keskiviikko, 25. marraskuuta 2009

Kaupunkifillari-blogin pitäjät, eli Helsingin vihreiden pyöräilytyöryhmä järjestää lähiviikkoina syystapaamisen. Tapaamme Mannerheimintien Cafe Javan toisessa kerroksessa.

Tapaamisen ajankohta päätetään yhdessä. Ole hyvä ja kerro, milloin haluat, että tapaamme: päivämäärästä ja kellonajasta äänestetään tämän linkin kautta. Paikalle voi rauhassa tulla tutustumaan työryhmään, vaikkei olisi ilmoittaitunutkaan.

Tarkastelemme syystapaamisessa mennyttä vuotta ja katsomme kohti tulevaa pyöräilykautta. Hiomme ensi vuoden suunnitelmia ja päätämme pyöräilyvaikuttamisemme prioriteeteistä.

Tarkoituksena on jatkossa aktivoida toimintaamme tapaamalla toisiamme kasvotusten hieman aiempaa useammin. Tervetuloa edistämään pyöräilyä kaikki tutut, tuntemattomat ja uudet tutut!

Martti Tulenheimo

Kaupunginparantaja. Kaupunkifillarin perustaja. Tuottaja ja Helsingin polkupyöräilijät (HePo) ry:n järjestökoordinaattori. Helsingin kaupungin rakennuslautakunnan jäsen. Pyöräliiton varapuheenjohtaja.